S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

tel: 0907156166
napíšte nám
ninaeshop@bielizennina.sk

NOVINKY

arr3ĎALŠIE NOVINKYNOVÁ KOLEKCIA PANČÚCH JESEŇ - ZIMA 2017 UŽ V PONUKE   možnosť platby PREDOM NA ÚČET po vybavení...

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 5,90 €
skladom
naša cena 16,00 €
skladom

TOVAR V AKCII

naša cena 5,50 €
skladom
naša cena 55,00 €
skladom
naša cena 32,90 €
skladom

ANKETA

Ako sa Vám páčia tieto stránky?

Veľmi sa mi páčia 53% Páčia sa mi 24% Neveľmi sa mi páčia 11% Vôbec sa mi nepáčia 13%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


REKLAMAČNÝ PORIADOK
Záručné podmienky

Záručná doba začína plynúť dňom prebratia zásielky od poštového doručovateľa alebo kuriéra. Na tovar sa vzťahuje 2-ročná záruka. Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka. Pri údržbe a používaní tovaru sa je potrebné riadiť návodom na použitie, ktorý dostanete spolu s objednaným tovarom. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

Možnosť odstúpenia od zmluvy:
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby nám bol doručený v uvedenej lehote Váš list o odstúpení od zmluvy.

Pri reklamácií postupujte nasledujúcim spôsobom:
Popis zistenej závady s číslom objednávky, prípadne fotografiu poškodeného tovaru zašlite na našu e-mailovú adresu. Nie je nutné ihneď zasielať poškodený tovar. Bohužiaľ, nemôžeme vám vrátiť poštovné za pôvodnú dodávku, ktorú nám vraciate, ale tovar na výmenu Vám dodáme bez ďalších poplatkov za poštovné a balné. V prípade dohody vrátenia peňazí, za už vrátený tovar, vkladáme na účet uvedený nakupujúcim, len sumu za cenu amotného tovaru, nie za prepravné či balné.

Ak pri preberaní balíku od pošty alebo kuriérskej služby zistíte, že obal dodaného tovaru je poškodený, balík neprevezmite, alebo prevzatie tovaru potvrďte pracovníkovi pošty, alebo kuriérskej služby až po skontrolovaní tovaru.
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.

 

Yzk0ZG